Ücretsiz deneme için lütfen bizi arayın
0850 888 1 444
Veya bu formu doldurarak geri aranma talebinde bulunun




Çağrı Merkezi Çözümleri

Bulut Çağrı Merkezi Çözümleri (Call Center)

Rekabetin giderek arttığı son yıllarda müşteri çağrılarını anında cevaplamak, müşteri memnuniyetini artırmak, müşterilere daha kısa sürede ulaşmak, pazar araştırması yapmak, ürün tanıtımı ve satışı yapmak gibi birçok farklı sebeple firmalar çağrı merkezi çözümlerinden faydalanmaktadırlar.
Kobikom, bulut çağrı merkezi çözümleri ile müşterilerine yüksek ses kalitesi ve mümkün olan en uygun fiyat tarifeleri üzerinden kesintisiz ses hizmeti sunmaktadır.
Aynı zamanda çağrı merkezlerine gelişmiş ve gereken tüm özellikleri içinde bulunduran bir çağrı merkezi yazılım platformu sağlamaktadır.

Neden Bulut Cağrı Merkezi Çözümleri?

  •     Sunucu yazılım ve diğer donanım yatırım maliyetleri yok
  •     Uzaktan yönetilebilir platform
  •     IVR, sesli mesaj, otomatik arama, anket aramaları gibi işlemleriniz hepsi aynı platformda
  •     CRM Optimizasyonu
  •     Ücretsiz teknik destek
  •     Ücretsiz 0850 veya Coğrafi numara tahsisi

Ücretlendirme

Agent Sayısı Aylık Ücret (Konuşma Ücreti 1500 TL Altında ise) (Konuşma Ücreti 1500 TL Üzerinde ise)
 1-5 arası 150 TL+ KDV 0 TL
5-10 arası 180 TL + KDV 0 TL
10-20 arası 220 TL + KDV 120 TL + KDV

Online Yönetici Paneli İle Çalışanlarınızın Performansını Anlık Olarak İzleyin

Yönetici, kullanıcı bilgileri ile giriş yaparak gelişmiş raporlama sayesinde çalışanların başarılı, başarısız tüm çağrılarını toplam çağrı sayısı ve % (yüzde) oranlarına göre görebilir, çalışan kişiye göre ayrı ayrı rapor oluşturabilir. Aynı zamanda tüm çalışanların performansını, günlük mola sürelerini, çağrı sayılarını satış adetlerini tek ekran üzerinden isimlerine göre grafiksel olarak istatistik raporunu görüntüleyebilir. Bu işlemler web servisi üzerinden sağlanmasından dolayı yöneticilere ofisinden bağımsız çalışma imkânı da sunmaktadır.

Excel Üzerinden Data Alma ve Paylaşımı

Excel'de oluşturacağınız datayı panelinizdeki havuza yükleyerek daha sonra istemiş olduğunuz sayıya göre AG'lere paylaştırabilirsiniz.Girilen data dengeli, rastgele, kişisel gibi farklı dağıtım senaryoları ile kullanılabilir.

Otomatik Arama Aynı Anda Birden Çok Kişiye Ulaşın

Otomatik arama sayesinde çalışanlarınız numarayı elle tuşlamadıkları için yanlış numara tuşlama ve numara tuşlama sırasında kaybettikleri zamanı önlemenin yanı sıra çalışanların iş yoruculuğunu üzerlerinden alarak iş verimliliğini büyük ölçüde arttırabilirsiniz.
Bu arama yöntemi ile listenizdeki kişiler sistem tarafından otomatik aranarak çağrıları cevaplayan kişiler müsait olan müşteri temsilcisine yönlendirilir.

Gelişmiş Raporlama

Sistemin en önemli özelliklerinden biri olan raporlama sayesinde başarılı, başarısız, ulaşılan, ulaşılmayan, ve alınan randevular gibi farklı başlıklarla kayıt edilen tüm işlemleri günlük, haftalık, aylık, yıllık tarihlere ve müşteri temsilcisine göre rapor alabilir performans değerlendirmesi yapabilirsiniz.

Ofis Dışında Çalışma Home Ofis

Sistemin tamamen IP tabanlı yapısı sayesinde çağrı merkezi çalışanları istenirse sisteme internet olan her yerden bağlanabilir. Mekandan bağımsız çalışabilen çağrı merkezi yöneticileri internetin olduğu her noktadan ofis içindeymiş gibi tüm sistemi yönetebilirler.

Ses Kayıt Sistemi

KobiPBX sistemi sayesinde çağrı merkezleri için oldukça önemli olan ses kayıt sistemine herhangi bir yatırım ve donanıma ihtiyaç duymadan sahip olabilirsiniz. Giden ve Gelen tüm çağrıların kayıt edildiği sisteme kullanıcı bilgilerinizle dilediğiniz her yerden erişebilir kayıt edilen ses dosyalarını dinleyip bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Görüşme sırasında müşteri temsilcinizin görüşmesine dahil olarak görüşmeyi anlık olarak dinleyebilirsiniz.

Gelen Çağrı (İnbound)

Gelen çağrılarınız için Kobikom numara bloklarından alacağınız 0850 konumundan bağımsız numara ile aynı anda birden çok çağrıya cevap verebilir aynı zamanda aynı numara üzerinden onlarca çağrı yapabilirsiniz. Konumundan bağımsız numaralar üzerinden İl ve Bölge fark etmeksizin internet olan her yerde çağrı alabilir ve çağrı başlatabilirsiniz. Örnek olarak 0850 466 0 xxx numarasının Firmanıza tahsis edildiğini düşünecek olursak bu numarayı ofisinizin olduğu tüm şehirlerde kullanabilirsiniz.

KobiPBX Sesli Karşılama Hizmeti - IVR

Bu özellik sayesinde firmanız arandığında daha önceden kayıt edilmiş seslendirme arayan kişiye dinletilerek satış için 112 destek için 113 gibi farklı dahililer oluşturularak IP Santral sistemi olarak kullanılmanın yanı sıra ürün ve hizmet gruplarına göre farklı dahililer oluşturulması da mümkündür. Arayan müşterinin bekleme sırasında ise reklam anonsu dinletilebilir.

Otomatik Sesli Arama Hizmeti

Otomatik sesli arama hizmeti farklı uygulamalar ile birden fazla şekilde kullanılması mümkündür. Genel olarak Ürün, Hizmet tanıtımı ve Anket amaçlı kullanılmasının yanı sıra, ürün ve hizmet satışına yönelik olarak ta kullanılmaktadır. Aynı anda onlarca kişi aranarak daha önceden kayıt edilen ses kaydı aranan kişiye dinletilir. Aranan kişinin sunulan hizmet hakkında düşüncesi sorularak tuşlama yapması istenilir, hizmet veya ürün hakkında daha detaylı bilgi almak için 1 tuşuna basması durumunda çağrı müşteri temsilcisine yönlendirilerek bilgi verilmesi sağlanılır.  Böylelikle satmış olduğunuz ürün ve hizmet ile ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz. Aynı zamanda elinizdeki datayı filtre ederek zaman kaybını önleyip kısa sürede daha çok kişiye ulaşabilirsiniz.

 

HEMEN TEKLİF İSTEYİN BİZ SİZİ ARAYALIM

 

  • Gigaset
  • Grandstream
  • Jabra
  • Xpeech
  • Ttec
  • Yealink
  • Cisco

  • TEKNOLOJİ ORTAKLARIMIZ

      Biz Sizi Arıyalım

    Direkt Satış
    EyfelSoft