Ücretsiz deneme için lütfen bizi arayın
0850 888 1 444
Veya bu formu doldurarak geri aranma talebinde bulunun




Müşteri Memnuniyetini Arttırın

KobiPBX İle Cevapsız veya Meşgul Çalan Çağrılara Son !!!

Sizi Arayan Tüm Çağrıları Cevaplayın...

Günümüzdeki rekabet şartlarında yeni müşteri kazanmak, mevcut müşterileri korumak ve mutlu müşteri oluşturmak için özel çaba harcamak gerek. KobiPBX IP Santral çözümleri ile gelen tüm çağrıları cevaplamak birden çok yöntemle mümkün.

Haftasonu ve Tatillerde Sizi Arayanlardan Haberdar Olun.

KobiPBX IP Santral’in VoiceMail özelliği sayesinde tatil günlerinizde sizi arayanların numara ve bırakmış oldukları mesajları Mp3 formatında mail olarak alabilirsiniz.

Bekleyen Çağrıları KobiPBX İle Otomatik Olarak Geri Arayın

Arandığınız an çalışanlarınızın hatları dolu olduğunda KobiPBX, gelen çağrıyı sizin belirlediğiniz sürede sırada bekletip daha sonra ‘’ Çalışanlarımız diğer müşterilerimize hizmet vermektedir. En kısa sürede size geri dönüş sağlanacaktır.‘’ diyerek çağrıyı kapatabilir. Sonlanan ilk çağrıdan sonra belirlediğiniz sürede, hatta bekleyen ve kapatan çağrıyı otomatik arayarak çağrıyı ilgili kişiye aktarabilir. Böylece müşterinizin uzun süre hatta beklemesini önleyebilir onun zamanına önem verdiğinizi gösterebilirsiniz.

Detaylı Rapor Alın

KobiPBX üzerinden gelen ve giden tüm çağrılarınızı raporlayabilirsiniz. Kaç kişinin sizi aradığını hatta ne kadar süre beklediğini gün içinde kaç çağrıya cevap verdiğinizi veya veremediğinizi online olarak raporlayabilirsiniz. Bu özellikler ekibinizin performansını ölçmenize ve onları doğru yönlendirmeniz konusunda size fikir verir.

KobiPBX Gelen Çağrılar

Arandığınız an çalışanlarınızın hatları dolu olsa da KobiPBX gelen çağrıları sıraya koyarak bekletebilir, kapanan ilk çağrıdan sonra ilk sırada bekleyen çağrıyı ilgili kişiye aktarabilir.

 

 

 

  • Gigaset
  • Grandstream
  • Jabra
  • Xpeech
  • Ttec
  • Yealink
  • Cisco

  • TEKNOLOJİ ORTAKLARIMIZ

      Biz Sizi Arıyalım

    Direkt Satış
    EyfelSoft