Bir sonraki aşamaya geçmek için bilgileri eksiksiz girin.
Telefon numaranıza gelen onay kodunu belirtilen süre içinde giriniz.
KOBİKOM TELEKOMÜNİKASYON BİLİŞİM HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ ("KOBİKOM") olarak kişisel verilerinizin güvenliği hususunda azami hassasiyeti göstermekteyiz. Bu bilinçle şirketimiz ile ilişkili tüm şahıslara ait her türlü kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’)’na uygun olarak işlenerek, muhafaza edilmesine büyük önem atfetmekteyiz. Bu sorumluluğumuzun tam idraki ile KVKK kapsamında tanımlı ‘’Veri Sorumlusu’’ sıfatı ile, kişisel verilerinizi aşağıda izah edildiği surette ve mevzuat tarafından emredilen sınırlar çerçevesinde işlemekteyiz.
1-) KİŞİSEL VERİLER NELERDİR
KVKK bağlamında, kişisel veri, bir gerçek kişiyi belirli veya belirlenebilir kılan her türlü bilgi olarak tanımlamıştır. İşlenecek kişisel veriler bununla sınırlı olmamak kaydıyla, aşağıda örnek olacak şekilde belirtilmiştir.
Kimlik Verisi: | Ad, soyadı, doğum tarihi, doğduğu ülke, doğduğu şehir, cinsiyet, medeni durumu, milliyeti, TC kimlik kartı bilgileri (TCKN, seri no, cüzdan no, baba adı, anne adı, doğum yeri, il, ilçe, mahalle, cilt no, aile sıra no, sıra no, hane no, sayfa no, kayıt no, verildiği yer, veriliş nedeni, veriliş tarihi, önceki soyadı), nüfus cüzdanı sureti |
İletişim Verisi: | Telefon numarası, açık adres bilgisi, e-posta adresi, Şirket içi iletişim bilgileri (dahili telefon numarası, kurumsal e-posta adresi) |
Finansal Veri: | Finansal ve maaş detayları, bordrolar, prim hak edişleri, prim tutarları, icra takip dosyalarına ilişkin dosya ve borç bilgileri, banka hesap cüzdanı, asgari geçim indirimi bilgisi, özel sağlık sigortası tutarı |
Özel Nitelikli Kişisel Veri: | Sendikası, eski hükümlü olma durumu/sabıka kaydı, sakatlık durumu/tanımı/yüzdesi, dini, sağlık verisi, kan grubu, özel sağlık sigortası poliçesi, sağlık raporları, işbaşı sağlık raporu, akciğer grafisi, işitme testi, göz testi, işyeri hekiminin imzalattığı işe giriş ve periyodik muayene formları, hamilelik durumu, hamilelik raporu, sağlık ve doğum izni bilgileri, dernek/vakıf üyelikleri |
Eğitim Verisi: | Öğrenim durumu, sertifika ve diploma bilgileri, yabancı dil bilgileri, eğitim ve beceriler, CV, aldığı kurslar |
Görsel Veri: | Gerçek kişiye ait fotoğraf, kamera kayıtları |
Çalışan Performans ve Kariyer Gelişim Verisi: | Eğitim ve beceriler, hangi tarihte hangi eğitimi aldığı bilgisi, e-posta, imzalı katılım formu, müşteri ile görüşme kalite değerlendirme formu, aylık performansının değerlendirilmesi ve hedef gerçekleştirme durumu, aktivite bilgileri |
Aile ve Yakını Verisi: | Evlilik cüzdanı; eş ve çocuklarının adı, soyadı, T.C. Kimlik Numarası cinsiyeti, doğum tarihi, boyu, kilosu, görevi, telefon numarası; yakınlarının adı, soyadı ve telefon numarası |
Çalışma Verisi: | Sicil no, pozisyon adı, departmanı ve birimi, unvanı, son işe giriş tarihi, işe giriş çıkış tarihleri, sigorta giriş/emeklilik, tahsis no, sosyal güvenlik no, TTF no, vergi dairesi no, esnek saatlerde çalışma durumu, holding sicil no, seyahat durumu, emekli sandığı, emekli sandığı giriş tarihi, emekli sandığı sicil no, bağkur giriş tarihi, bağkur sicil no, muhasebe kodu, çalışma gün sayısı, çalıştığı projeler, aylık toplam mesai bilgisi, kıdem tazminatı baz tarih, kıdem tazminatı ilave gün, grevde geçen gün |
İzin Verisi: | İzin kıdem baz tarihi, izin kıdem ilave gün, izin grubu, çıkış/dönüş tarihi, gün, izine çıkış nedeni, izinde bulunacağı adres/telefon |
Diğer Veriler: | Askerlik tecili, araç plakası, araç ruhsatı sureti, araç km bilgisi, araç lokasyonu, ehliyet sureti, trafik cezası sorgulama sonucu, özel sandık adı, özel sandık giriş tarihi, özel sandık sicil no, ayakkabı numarası, giysi bedeni, boy, kilo, şehit yakını olma durumu, stajyer durumu, binilen servis, binilen durak verileri, çalışan internet erişim logları, giriş çıkış logları, 11.kat giriş-çıkış turnike kayıtları, çalışan günlük aktivite verileri |
2-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN TOPLANMA YÖNTEMİ VE HUKUKİ SEBEBİ
İşveren olarak hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek, aramızdaki iş akdinin ifası, kanunlarda öngörülen nedenlerle ve şirket’in meşru menfaati gereği sizden bizzat talep ettiğimiz, iş başvurunuz sırasında platformumuz veya diğer istihdam sağlama platformları aracılığıyla önceden talep etmiş olduğumuz veya iş başvurunuz sırasında bizimle paylaşmayı tercih ettiğiniz özgeçmişinizde veya başvurunuza ilişkin paylaştığınız diğer metinlerde yer alan kişisel verileriniz, aracılığıyla topluyoruz. Şirket’in iş takibini gerçekleştirebilmeye yönelik meşru menfaati gereği, giriş ve çıkış saatlerini kontrol eden sistemler aracılığıyla; işyeri güvenliğini sağlama ve hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla size tedarik edilen araç ve benzin kullanımınızın takibine ilişkin verileri şirket’e ait taşıt araçlarına yerleştirdiğimiz takip cihazları yoluyla topluyoruz.
Şirket’in işyeri güvenliği sağlamaya yönelik hukuki yükümlülüğü ve meşru menfaati gereği, işyeri binasına yerleştirdiğimiz kameralar aracılığıyla topluyoruz.
Hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirmek amacıyla ve kanunlarda öngörülmesi nedeniyle iş yeri hekimimiz aracılığıyla sağlık verilerinizi fiziksel olarak ve iş yeri güvenliğini sağlamak amacıyla kişisel verilerinizi fiziksel veya elektronik olarak topluyoruz.
Hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek için bize iletilen hukuki belge ve tebligatlar vasıtasıyla topluyoruz. Şirket'in platformunu geliştirmeye ve daha efektif hale getirmeye yönelik meşru menfaati gereği Çerez Politikamızda da detayları belirtildiği üzere web sitemizde kullanılan çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi topluyoruz.
Bu bilgiler, ticari ve idari faaliyetlerimizin, yasalar çerçevesinde sunulabilmesi ve bu kapsamda şirketimizin özel nitelikteki hizmetlerini yürütebilmesi, ticari hayatını sürdürebilmesi ve yasalardan doğan mesuliyetlerini eksiksiz ve doğru bir şekilde yerine getirebilmesi amaçlarıyla edinilir.
3-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENME AMAÇLARI
Şirket tarafından kişisel verileriniz aşağıda belirtilen amaç ve hukuki sebepler gibi ancak bunlarla sınırlı olmayan benzer amaç ve sebeplerle işlenebilir.
İş sözleşmesinin ifası için gerekli amacın yerine getirilmesi, özellikle;
İş Kanunu, İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, Sosyal Güvenlik Kanunu ve ilgili mevzuat ile, diğer kanunlar ve mevzuat kapsamında gereklilikleri yerine getirmek amacıyla özellikle;
Şirket içerisinde güvenliğin sağlanması amacıyla özellikle;
Hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek nedeniyle özellikle;
Şirketin idaresi, işin yürütülmesi, şirket politikalarının uygulanması amacıyla, özellikle;
5-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN YURT DIŞINDAKİ ÜÇÜNCÜ KİŞİLERLE PAYLAŞILMASI
Rıza göstermeniz halinde kişisel verileriniz, yurt dışı seyahatlerinde ve eğitimlerinde iletişim sağlanması, seyahat organizasyonunun sağlanması ve toplu e-posta gönderimlerinin yapılabilmesi için yurt dışındaki üçüncü kişilerle paylaşılabilmektedir.
6-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN, SAKLANMASI, İMHA EDİLMESİ VE ANONİMLEŞTİRİLMESİ
Şirketimiz kişisel verileri, kişisel verilerin işlenmesi amacı doğrultusunda, işleme amacıyla orantılı bir şekilde saklamaktadır. Kişisel veriler, işlenme amacının ve/veya sebebinin ortadan kalkmış olması durumunda ilgili mevzuatın gerektirdiği süre sonuna kadar saklanmaktadır. Kişisel verilerin işlenme amacı ve sebebi ortadan kalktığında yasalardan kaynaklanan yükümlülüklerimizin temini için gerekli zamanaşımı süreleri tamamlandığında kişisel veriler imha edilecek veya anonim hale getirilecektir. Kamu hizmetinden kaynaklanan istisna kapsamındaki kişisel verilerin imha edilmesi ve anonim hale getirilmesi bağlı bulunduğu yasal mevzuat çerçevesinde gerçekleştirilecektir.
7-) İLGİLİ KİŞİNİN HAKLARI
KVKK'nın 11. maddesi gereği bize şahsen, kimliğinizi ispat etmeniz kaydıyla, kişisel verileriniz ile ilgili;
Ayrıca, Şirket'ten yanlış ve eksik kişisel verilerinizin düzeltilmesini ve verilerinin aktarıldığı veya aktarılmış olabileceği alıcıların bilgilendirilmesini talep etme hakkınız vardır.
Kişisel verilerinizin KVKK madde 7'de öngörülen şartlar çerçevesinde verilerinizin imha edilmesini (silinmesini, yok edilmesini veya anonim hale getirilmesini) Şirketten talep edebilirsiniz. Aynı zamanda verilerin aktarıldığı veya aktarılabileceği 3. kişilerin söz konusu imha talebiniz ile ilgili bilgilendirilmesini talep edebilirsiniz. Ancak imha talebinizi değerlendirerek hangi yöntemin uygun olduğu somut olayın koşullarına göre tarafımızca değerlendirilecektir. Bu bağlamda seçtiğimiz imha yöntemini neden seçtiğimiz ile ilgili bizden her zaman bilgi talep edebilirsiniz.
Münhasıran bir otomatik sistem kullanılarak oluşturulmuş kişisel veri analizinizin sonuçlarına bu sonuçlar çıkarlarınıza aykırıysa itiraz edebilirsiniz.
Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep edebilirsiniz.
Başvurunuzda yer alan talepleriniz, talebin niteliğine göre en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Ancak, işlemin Şirket için ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ'de belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.
Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili hususlarda başvurunuzu Şirketin internet adresinde bulunan başvuru formunu doldurarak, yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da bize daha önce bildirdiğiniz ve kayıtlarımızda yer alan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle şirketimize teslim etmeniz gerekmektedir. Şirket tarafından talebinizin mahiyetine ve başvuru yönteminize göre Şirket tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek amacıyla ek doğrulamalar (kayıtlı telefonunuza mesaj gönderilmesi, aranmanız gibi) istenebilir. Örneğin Şirkette kayıtlı olan e-posta adresiniz aracılığıyla başvuru yapmanız halinde Şirkette kayıtlı başka bir iletişim yöntemini kullanarak size ulaşabilir ve başvurunun size ait olup olmadığının teyidini isteyebiliriz.
İletişim Linki : www.kobikom.com.tr
Mail : [email protected]
Adres : Altınova Mahallesi, Yeni Yalova Yolu Cad. 1.Adem Sokak Buttim Sama Plaza
Kat:2 N:7/8, Osmangazi /BURSA / TÜRKİYE
Kobikom Abonelik Sözleşmesi
Hizmet Sağlayan:
KOBİKOM Telekomünikasyon A.Ş. (“KOBİKOM”) Altınova mh. 518. sk. Sama Buttim İş Merkezi Kat:2 N:1/7 PK: 16250 Osmangazi/Bursa adresinde, ULUDAĞ Vergi Dairesi, 5640573938 vergi kimlik numarası ve 0564057393800011 MERSİS numarası ile faaliyet göstermektedir.
Hizmet Talep Eden:
Yukardaki Hizmet Talep Formunda bilgileri yer alan ve KobiKom’a ABONE olmak için bizzat veya vekili aracılığı ile imzalayan gerçek veya tüzel kişi (bundan böyle ABONE olarak anılacaktır) arasında, aşağıdaki şartlar dâhilinde iki nüsha olarak tanzim ve imza edilerek bir nüshası ABONE’ye verilmiştir.
2. SÖZLEŞMENİN KONUSU
Bu sözleşmenin amacı; Elektronik haberleşme hizmetleri sunma konusunda BTK tarafından yetkilendirilmiş Kobikom Telekomünikasyon A.Ş.'nin, Abone tarafından talep edilen ve detayları abone talep formunda belirtilen Ses, SMS, İnternet ve bunlara dayalı katma değerli elektronik haberleşme hizmetlerinin sunulmasında KOBİKOM VE ABONEN’nin karşılıklı hak ve yükümlülüklerini düzenlemektir.
3. HİZMETİN TANIMI
ELEKTRONİK HABERLEŞME HİZMETİ: KOBİKOM’un aldığı lisans ve yetkilendirmeler kapsamında sunduğu STH haberleşme hizmetlerini, Ses Hizmeti; ABONE’nin İnternet üzerinden ses taşınması yöntemi (VoIP) veya, bakır kablolar aracılığı ile (THK) her yöne telefon görüşmelerini gerçekleştirmesini sağlayan hizmettir. yukarıdaki talep formunda belirlemiş olduğu hizmetleri İnternational Telecommunication Union (ITU) ve Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) mevzuatı çerçevesinde hizmet sağlayacaktır. İnternet Hizmeti; KOBİKOM’un kendi veya Ara bağlantısı olan diğer operatörlerin altyapısını kullanarak sağlamış olduğu internet hizmetidir.
İnternet Hizmeti; KOBİKOM’un kendi veya Ara bağlantısı olan diğer operatörlerin altyapısını kullanarak sağlamış olduğu internet hizmetidir.
Katma Değerli Hizmetler; Elektronik ortamda ses, görüntü, yazılı ve sesli kısa mesaj hizmetlerinin yanı sıra, Bulut IP Santral, Çağrı Merkezi Yazılımı, CRM Hizmetlerini ve fikir mülkiyeti KOBİKOM’a ait olan benzer yazılım çözümlerini, Kurum; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu,
Ön Ödemeli Abonelik: ABONE’ye çeşitli hizmet kanallarından sistemdeki hesabına bakiye yüklemesini sağlayan, yüklenen bakiyenin tükenmesi durumunda veya kullanım dönemi sonunda tekrar Türk lirası yüklemesini gerektiren hizmeti,
Faturalı Abonelik: ABONE’nin bir önceki dönemde yararlandığı hizmetlerin bedelleri ile tahakkuk eden sair ücret, vergi, harç vb. mali yükümlülükleri, takip eden dönem, adına düzenlenen fatura karşılığı ödediği sistemi,
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
E-Fatura: Güvenli elektronik imza ile imzalanmış olarak elektronik veya manyetik ortamda mevzuata uygun olarak hazırlanan dijital haldeki telefon hizmet faturasını,
Hizmet Kanalları: KOBİKOM adına, sunulan hizmete ilişkin işlemleri yürütmeye yetkili bayi, satış noktası ve sair temsilcileri ile müşteri hizmetleri, internet sitesi ve dahil ABONE ve/ veya kullanıcılara hizmet vermek için kurulmuş/kurulacak her türlü kanalı,
Ücretler ve Tarife: Sipariş Formunda ve / veya ilgili Hizmet Sözleşmesinde belirtilen Hizmetlerin sağlanması için Müşteri tarafından ödenecek ücretler anlamına gelir
Fikri Mülkiyet Hakları: Tüm patentler, icat hakları, faydalı modeller, telif hakkı ve ilgili haklar, ticari markalar, hizmet markaları, ticaret, işletme ve alan adları, ticari haklar veya teminat hakları, adil olmayan rekabet hakları, tasarım hakları, bilgisayar yazılımı hakları, veri tabanı hakkı, topografya hakları, ahlaki haklar, gizli bilgi hakları (teknik bilgi ve ticari sırlar dahil) ve diğer fikri mülkiyet hakları ya da kayıt dışı ve bu haklara ilişkin tüm başvuruları ve yenilemeleri ya da uzatmaları ve dünyanın herhangi bir yerindeki tüm benzer ya da eşdeğer haklar ya da koruma biçimlerini içerir
Teklif: Aboneye sağlanacak hizmetleri, hizmet sürelerini, ürünleri ve bunlara uygulanan fiyatları listeleyen yazılı teklif anlamına gelir
Talep Formu: Abonenin kendi rızası ile talep etmiş olduğu ve/veya onayladığı hizmetleri, hizmet sürelerini, ürünleri ve bunlara uygulanan fiyatları belirten sözleşmenin bir parçası anlamına gelir.
4. TARAFLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
4.1-KOBİKOM Abonelerine sunmuş olduğu hizmetlere ilişkin tarifeleri veya tarife paketlerini https://www.kobikom.com.tr adresinde güncel olarak yayınlayacaktır. Kobikom web sitesi üzerinde yayınladığı tarifelerde değişikliğe gitmeden önce abonelerini kayıtlı elektronik iletişim araçları ile bilgilendirecektir.
4.2-KOBİKOM Abone’nin, İmzalamış olduğu abonelik ve hizmet sözleşmesinin asıllarının ve sözleşme eklerinin eksiksiz olarak KOBİKOM’a ulaşmasın ardından bağlantı ve kurulum işlemleri en geç 5(beş) iş günü içerisinde sağlanacaktır.
4.3-ABONE iş bu sözleşme imzalanırken Kobikom ‘a vermiş olduğu tüm bilgilerin doğru olduğunu kabul ve beyan eder. Bu bilgilerde bir yanlışlık/ değişiklik olması durumunda, ortaya çıkabilecek muhtemel zarar ve ziyandan Kobikom sorumlu olmayacaktır. Abone bilgilerinde bir değişiklik olması halinde belirlenen hizmet kanalları aracılığıyla KOBİKOM’a bildirmedikçe SÖZLEŞME de belirttiği bilgiler doğru kabul edilecek ve her türlü işlemde bu bilgiler esas alınacaktır
4.4-KOBİKOM, abonelik başvurusundaki kişisel bilgi ve belgelerin doğruluğunu kontrol amacıyla ilgili kuruluşlara başvurarak bilgi edinebilir ve/veya ek belge talep edebilir.
4.5-ABONE, KOBİKOM nezdindeki kişisel bilgilerinin güncel olmasını sağlamakla yükümlüdür. Bu bilgilere göre yapılacak her türlü işlem ve gönderilecek tebligatlar geçerli kabul edilecektir. KOBİKOM, abonelik bilgi ve belgelerinde eksiklik/yanlışlık/sahtelik bulunduğu ya da bilgilerin güncel olmadığı yolunda makul bir şüphe duyduğu hallerde ve bilginin doğruluğunu teyit edememesi hallerde hatlara ilişkin hizmet vermeyi, aksi ispat edilinceye kadar veya gerekli güncelleme yapılıncaya kadar durdurma ve akabinde iletişim kanallarından herhangi birine yapacağı bildirimin ardından SÖZLEŞME’yi feshetme haklarını saklı tutmaktadır.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
4.6-ABONE, sunulan elektronik haberleşme hizmetinden etkin yararlanabilmek için gerekli olan teknik altyapıyı oluşturmakla yükümlüdür. Sunulacak olan ses hizmeti kalitesi abonenin kullanmış olduğu internet bağlantısına göre değişkenlik göstere bilir.
a) Abone, kullanılacak VOIP telefon ekipmanı dahil olmak üzere gerekli tüm donanımı Kobikom üzerinden veya dışardan kendisi temin edecektir. Dışardan temin edilen cihazların kurulumu için Kobikom ek kurulum ücreti isteme hakkına sahiptir. b) Hizmetlerden yararlanmak için hizmet verilecek adreste gerekli olan geniş bant internet bağlantısı ve telefon kurulumu için ağ kablosu altyapısını hazır hale kendisi getirecektir. c) Abone, uygun güvenlik altyapısını temin etmek ve sürdürmek için tek başına sorumlu olacaktır. d) Abone, Kendisi ile paylaşılan kullanıcı kimliği ve parolaları da dahil olmak üzere tüm verileri gizli tutacaktır. Abone ile paylaşılan abone bilgileri ile sistemlere girilmesi ve kullanımından abone sorumlu tutulacaktır. e) Abone Türkiye dışındaki ülkelerden bağlantı isteğini sadece statik IP üzerinden yapması gerekmektedir.
KOBİKOM ABONE ’ye temin ettiği cihazın ayıbından doğrudan sorumlu olmayıp, cihaz markasının Türkiye dağıtıcısı garanti şartları dahlinde ve garanti süresi boyunca sorumludur. Abone bu tür cihaz ayıbından ve arızalarından dolayı internet partalları üzerinde Kobikom’u suçlayıcı ve sorumlu tutacak yorum ve şikâyetlerde bulunmaz. Cihazın ayıplı olması vb. sebeplerden ötürü KOBİKOM işbu Sözleşme ’deki yükümlülüklerini yerine getiremez ise KOBİKOM, ABONE’nin bu durumdan ötürü doğacak her türlü zararını tazmin edeceğini gayrikabili rücu olarak kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.7-ABONE, kendisine tahsis edilen hat ve web şifre ile yaptığı tüm işlemlerin kendi sorumluluğunda olduğunu ve kendi rızası ile yapıldığını kabul, beyan ve taahhüt eder. ABONE, hizmet kanallarını kullanarak ve/veya kendi teyidi alınarak yaptığı tüm işlemler nedeniyle ortaya çıkan itiraz veya talepleri sonucunda oluşan zararı karşılayacağını, aksi halde aleyhine yapılacak sair yasal işlemler neticesinde tüm sorumluluğun kendisine ait olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.8-KOBİKOM, müşteri destek hizmetleri verecek HİZMET KANALLARINI serbestçe belirlemeye ve bu HİZMET KANALARI üzerinden yapılacak abonelik işlemlerini münhasıraan tespit etmeye ve bazı işlemlerin yapılmasına sınırlama getirmeye yetkilidir. ABONE, KOBİKOM tarafından kendisine sunulan kanallar dışında başkaca bir kanal talep etme hakkına sahip olmadığı gibi, kullanıma açılmış kanalları kullanarak gerçekleştirdiği abonelik işlemlerinin işbu SÖZLEŞME’ye tabi olacağını kabul ve beyan eder. ABONE, HİZMET KANALLARINI kullanarak, KOBİKOM tarafından belirlenen usuller doğrultusunda, tabi olduğu tarifelerde, abonelik türünde, bilgilerinde değişiklikler yapabilir ve her türlü talebini iletebilir. ABONE bu kanalları kullanarak ilettiği bilgilerin doğru olduğunu, yönelttiği taleplerin kendi iradesini yansıttığını, elde ettiği sonuçları kabul ettiğini, bu işlemler için KOBİKOM’un herhangi bir sorumluluğunun olmadığını kabul ve beyan eder.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
4.9-KOBİKOM, yürürlüğe girmeden önce ilgili mevzuata uygun biçimde duyurmak suretiyle sunduğu temel elektronik haberleşme hizmetleri ile katma değerli hizmetler ve diğer elektronik haberleşme hizmetleri dışında sunduğu ek servis ve hizmetler ile bu hizmetlerin koşullarını değiştirme, kaldırma, yenileme hakkına sahiptir. Uygulanacak tarifeler ve tarifelerdeki değişiklikler, kampanyalar, paketler vb. www.KOBİKOM.com.tr internet adresinden öğrenilebilir. Şifre girişiyle ya da çağrı merkezi aracılığıyla tercihler yapılabilir ve/veya değiştirilebilir. Değişikliğin ABONE tarafından kabul edilmemesi halinde, 4.17 maddesinde belirtilen şartlar geçeli olup, bunun dışında Abone ücreti, tazminat, cezai şart vb. adlar altında herhangi bir ödeme yapmaksızın işbu Sözleşmeyi derhal feshedebilecektir.
4.10-Sözleşme kapsamında sunulan tüm hizmetler, saatlik, günlük, haftalık, aylık veya yıllık abonelik esasına dayandığı hallerde; ABONE’nin bu dönemin sonunda söz konusu hizmetlere ilişkin aboneliğini sona erdirmemesi durumunda hizmette kesinti yaşanmaması için ilgili dönem sonundan önce ABONE veya KOBİKOM tarafından iptal ya da durdurma bildirimi yapılmaması halinde otomatik olarak aynı süre için yenilenir.
4.11-KOBİKOM, İnternational Telecommunication Unlon (ITU) uluslararası ve Bilgi Teknolojileri Kurumu (BTK) tarafından belirlenen standartlarında hizmet verilmektedir.
4.12-ABONE’nin hizmeti hiç ya da gereği gibi alamadığını ispatı ve ABONE’nin iade talebinin yapılan incelemede haklı sebeplere dayandığının tespiti üzerine; ABONE’nin mahsup talebinde bulunması halinde iade edilecek ücret ertesi ay tahsil edilecek ücretten mahsup edilir. ABONE’nin iadenin banka hesabına, kredi kartına nakden ödenmesini talep etmesi durumunda ise iade işlemleri için gerekli bilgi ve belgeleri (kimlik, banka hesap numarası, kredi kartı numarası vb.) sunmasından itibaren bir ay içinde iade yapılır.
4.13-ABONE’ye işbu SÖZLEŞME süresi boyunca tahsis edilen web sayfasının mülkiyeti ile içinde kayıtlı bulunan bilgiler, kodlar, şifreler ve yazılımlar üzerindeki eser sahipliğinden doğan tüm mali ve manevi haklar münhasıran KOBİKOM’a aittir. ABONE’ye yalnızca sözleşme süresi boyunca Sözleşme’nin amacına uygun olarak kullanma hakkı tahsis edilmektedir. Bu kapsamda, ABONE tarafından, sistem içinde yer alan bilgilerin, yazılımların, kodların her ne surette olursa olsun tahrifi, değiştirilmesi, işlenmesi, çoğaltılması ve yayılması, her türlü araçla umuma iletimi yasaktır.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
4.14-ABONE, KOBİKOM’dan aldığı hizmeti yaptığı işin gereği dışında ticari amaçlarla üçüncü kişilere sunamaz. Bu hallerde ve KOBİKOM şebekesini tehdit eden saldırı çağrılarının olması, hizmetin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti durumlarında KOBİKOM SÖZLEŞME’yi feshedebileceği gibi, ABONE’ye bilgi vererek hizmetin sunumunu kısıtlayabilir veya durdurabilir.
4.15-ABONE, KOBİKOM’un muvafakati olmaksızın ve devir anında devir konusu aboneliğe ait tüm doğmuş ve/veya doğacak borçların bilcümle vergi vb. mali yükümlülüklerin devreden ve devralan abone tarafından müştereken ve müteselsilen ödeneceği kabul edilmedikçe ve devralan ABONE KOBİKOM ile yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamadıkça sözleşmedeki hak ve yükümlülüklerini bir başkasına devredemez.
4.16-ABONE ve KOBİKOM arasında uzlaşmazlık çıkması halinde Taraflar’ın çağrı merkezi ses kayıtları, Taraflar arasında yapılan elektronik veya yazılı yazışmalar ile yapılan işlemlere göre mevzuat çerçevesinde uygulama yapılır. ABONE’nin KOBİKOM’a ulaşan şikayet ve talepleri, mevzuatta belirtilen sürelere göre sonuçlandırılır ya da ABONE’ye gelişmeyle ilgili bilgi verilir. Uzlaşma suretiyle sorun çözülemediği takdirde; uzlaşmazlığın yasal yollarla çözümlenmesinde; eğer ABONE kamu tüzel kişisi veya tacir ise ABONE’nin bulunduğu il mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir. Bununla birlikte yine; tacir veya kamu tüzel kişisi olan aboneler ile KOBİKOM arasında akdedilmiş özel protokolde münhasır yetki maddesi düzenlenmiş ise bu özel protokolden kaynaklanan uyuşmazlıklarda söz konusu yetki maddeleri geçerlidir.
4.17-Abonelikle ilgili Kurum mevzuatı ve bu mevzuattaki değişikliklerin işbu SÖZLEŞME ’ yi bağladığını Taraflar kabul etmiştir. KOBİKOM, teknolojik gelişmeler, idari kararlar ve/veya hukuki/idari düzenlemeler nedeniyle, işbu SÖZLEŞME’ nin hükümlerini, değişiklikler hakkında ABONE Kurum mevzuatında yapılan değişiklikleri uygun görmezse birikmiş borçları ve a boneye sağlanan indirim tutarlarını ödemesi dışında başkaca bir sorumluluğu olmaksızın işbu SÖZLEŞME’yi feshedebilir.
4.18-KOBİKOM ABONE’ nin bilgilerini, haberleşme kayıtlarını ve tercihlerini Bilgi Güvenliği mevzuatı ve standardı da göz önüne alınarak gizli tutmakla yükümlüdür.
4.19-Kobikom Sunucularında hizmet alan abonenin sunucu güvenliği Kobikom tarafından sağlanacaktır. Abonenin belirtmiş olduğu IP adresleri kendi ağından üzerinden yapılan saldırı,güvenlik ihlallerinden Kobikom sorumlu değildir.
4.20-Tahsisi talep edilen 908504660324 özel numaranın ilk tahsis ücreti 180.00 TL + KDV olup, abonenin numarayı Kobikom servisinde 24 Ay kullanması sözü karşılığında %100 indirim uygulanarak 0.00 TL + KDV karşılığında tahsis edilmiştir. Abonenin belirtilen süre içerisinde numarasını farklı operatöre taşıması-iptal etmesi durumunda, uygulanan indirim tutarını taşıma işleminden önce ödemeyi kabul ve taahhüt etmektedir.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
TARİFE VE ÖDEMELER
5.1-Abonenin talep etmiş olduğu ürün ve hizmetlerde sağlanmış olan indirimler, Abonenin, Sabit Telefon hizmetini 24 Ay süre ile Kobikom servisi üzerinde kullanacağına istinaden sağlanmıştır. Abone bu süreden önce Sabit Telefon Aboneliğini iptal etmesi veya farklı bir servis sağlayıcıya taşıması durumunda sağlanan indirim/indirimlerin toplamı aboneye ayrıca fatura edilecektir. Abone ilgili faturayı temerrüde düşmeden ödemeyi kabul ve beyan eder.
5.2-ABONE, seçtiği tarifedeki haberleşme ücreti, abonelik işlem ücretleri (numara tahsis ücreti, devir, tesis vb.), ayrıntılı fatura ücreti ve Katma Değerli Hizmetler’in bedelini, paket/servis üyelik ücretini, kampanya katılım ücretini, gecikme bedelini, yasalarda belirtilen tüm vergi, resim, harç, ve benzeri ücretleri ile birlikte oluşan dönem fatura tutarından varsa ara ödeme ve düzeltme tutarlarının mahsubundan sonra kalan fatura tutarını faturasında belirtilen son ödeme tarihine kadar ödemekle yükümlüdür. Herhangi bir aya ait fatura alacağının tahsili, ABONE’nin önceki dönemlere ait ödenmemiş borçlarının ifa edildiği anlamına gelmez. KOBİKOM’un, ABONE tarafından yapılacak ödemeleri öncelikle ABONE’nin varsa diğer KOBİKOM abonelikleri dahil geçmiş dönem borçlarına ilişkin faize ve geçmiş döneme ait borçlarına mahsup etme hakkı saklıdır. ABONE’nin işbu ya da başka sözleşmelerle tahsis edilmiş birden fazla hattının olması halinde aynı türden abonelikleri için tek bir fatura düzenlenip gönderilebileceği gibi, birden fazla fatura da düzenlenebilir ve gönderilebilir.
Aboneye borcu ile ilgili temerrüde düşmesi halinde Kobikom gerekli ihtarnameleri yapar ve hukuki yollara müracaat edebilir. Abone talep formundaki tarifeyi okumuş ve kabul etmiştir. Aboneye uygulanacak tarifeler ve tarifedeki değişiklikler, kampanyalar, paketler www.kobikom.com.tr internet adresinden öğrenilebilir. Şifre girişi ya da çağrı merkezi aracılığıyla tercihler yapılabilir ve ya tarife değişiklikleri gerçekleştirilebilir. Kobikom sunulan tarifelerini önceden bilgilendirerek değiştirme hakkını saklı tutar.
5.3-KOBİKOM, ABONE’ye aylık olarak fatura veya E-FATURA düzenleyerek, ABONE’nin tercihine göre tebligat adresine veya işbu SÖZLEŞME’de bildirdiği e-posta adresine ihbarsız, kayıtsız ve mevzuata uygun olarak, son ödeme tarihinden önce ulaşacak ve en az 7 gün ödeme süresini içerecek şekilde gönderir. ABONE, ÖDENCEK ücretlendirilmemiş hizmetlerin sonraki dönem faturasında ya da ayrı bir fatura ile ücretlendirilebileceğini kabul eder. ABONE, aylık fatura tutarının tamamını öder. KOBİKOM’un, hizmet kanallarından yapılan fatura ödemeleri veya Türk Lirası yüklemelerinde kötü niyetli kullanım durumlarında bu kanallardan sunduğu hizmeti kısıtlama, yapılan işlemleri iptal etme (yüklenen Türk Liralarını veya yapılan ödemeleri geri çekme) ve ABONE’ye ait hatları görüşmeye kapama hakkı saklıdır. ABONE’nin e-posta servisinden kaynaklanan sorunlar da dahil olmak üzere teknik nedenlerle ortaya çıkan sorunlardan KOBİKOM sorumlu tutulamaz.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
5.4-ABONE, abonelik başlangıcında KOBİKOM’un sunduğu tarifelerden birini seçer. Aksi halde; işbu SÖZLEŞME ’nin imzalandığı tarihte yürürlükte bulunan standart tarife uygulanır. ABONE’nin seçtiği tarifenin iptal edilmesi, uygulamadan kaldırılması hallerinde KOBİKOM, ABONE’nin onayını alarak başka bir tarifeye geçirir. KOBİKOM, yürürlükte bulunan mevzuata uygun şekil ve sürede tarifelerinde ve ücretlendirmelerinde değişiklik yapabilir. KOBİKOM yapılan değişiklikleri Kurum mevzuatına uygun bir süre öncesinde HİZMET KANALLARI veya internet sitesi üzerinden duyurur. ABONE, lehine olmayan durumlarda bir taahhüt karşılığında herhangi indirim yada kampanyadan yararlanmamışsa tazminat ödemeden aboneliğini sonlandırma hakkına sahiptir. Abonenin taahhüttü devam ediyorsa 5.1 Maddesinde belirtilen şartları sağlayarak aboneliğini iptal ettirebilir.
5.5 Sözleşme’nin taraflarca imzalanmasından sonra, hizmetin sağlanması için gereken hazırlıklara başlayacaktır. Hizmetin başlangıç tarihi; hizmetin sağlanması için gerekli hazırlıkların ve kurulum işlemlerinin tamamlanmasının ve test amaçlı işlemlerin sonuçlandırılmasının ardından ses haberleşmesinin başladığı tarihtir.
5.6-Faturada yer alan tutarın hatalı olduğu gerekçesiyle faturanın düzenlendiği tarihten itibaren 1 (bir) yıl içerisinde itiraz edilebilir. Faturaya itirazlar yazılı olarak yapılır. Faturaya yapılacak itiraz ödemeyi durdurmaz. Bu nedenle, KOBİKOM’un geciken ödemeye, son ödeme tarihinden itibaren faiz uygulama hakkı saklıdır.
5.7-Fatura ödemeleri ve ön ödeme yüklemeleri KOBİKOM ’ un belirlediği yöntemlerle ve duyurduğu anlaşmalı banka ve kurumlardan yapılır. Faturada belirtilen son ödeme tarihini 30 gün geçtikten sonraki ödemeler için günlük %0,13 (binde on üç) oranında gecikmeli gün sayısı kadar faiz uygulanır. KOBİKOM, uygulanacak faiz oranlarını önceden HİZMET KANALLARINI kullanarak veya faturalarda belirterek değiştirebilir.
5.8-ÖN ÖDEMELİ ABONE Mevzuatta belirtildiği üzere Abone 6 Ay aktif kullanım süresini ihlal etmesi halinde ve kendisine önceden bilgi verilen kullanım süreleri içinde Türk Lirası yüklememesi halinde, hattının önce geçici süreli (2 Ay) dondurulması ve sonra da tamamen görüşmeye kapatılarak sözleşmenin tek taraflı olarak feshi edileceğini, adına tahsis etmiş olduğu numaranın iptal edileceğini ve abone adına yeni abonelik tesisi yapılamayacağını kabul etmektedir.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
5.9-FATURALI ABONE KOBİKOM, son ödeme tarihinde borcunu ödemeyen ABONE’yi, SMS, e-posta, sesli mesaj, çağrı merkezi yollarından en az biri ile; başvurulacak usuller ve yasal süreç hususunda bilgilendirir. Borcun tamamı ödeninceye kadar ABONE’yi de bilgilendirmek sureti ile geçici olarak hizmetin sunumunu kısıtlayabilir veya hattı görüşmeye kapatabilir. Abonenin hattı borcundan dolayı kapatılması halinde 26 TL + Vergiler hat kapama açma bedeli olarak bir sonraki faturaya yansıtılmaktadır. Abonen ‘in borcundan dolayı hattının kısıtlanmasından kaynaklanan iş kaybı ve zararından Kobikom sorumlu tutulamaz.
Abonenin hattı borcundan dolayı kısıtlanması ve 3 ay içeresinde gecikmiş borcunun tamamını ödemediği taktirde iş bu sözleşme tek taraflı olarak fesih edilecektir. Abonenin borcunu ifa etmemesi halinde SÖZLEŞMESİ, ABONE’ye bilgi verilmek suretiyle feshedilebilir ve adına yeni abonelik işlemleri yapılmaz. Önceden yapılan bilgilendirmeden farklı bir yöntemle KOBİKOM makul bir süre öncesinde abonenin borcunu ifa etmesi gerektiğini, aksi takdirde borcun yasal yollarla tahsil edileceği hakkında ABONE’yi son kez uyarır ve yasal takip süreci başlatılabilir. ABONE’nin borcunu ifa etmemesi halinde ABONE, anapara borcu dışında faiz, işlemiş ve işleyecek faiz nedeniyle doğmuş KDV ve ÖİV ile tahakkuk etmiş ve ileride getirilecek her türlü vergi, resim ve harç vb. mali yükümlülükleri, avukatlık ücreti varsa kampanya taahhütlerinden caymış sayılarak cayma bedelleri ve sağlanmış olan indirimler dahil tüm masrafları ödemekle yükümlüdür. Aboneliğin fesih halleri hariç, ödeme yapıldıktan sonra en geç 24 (yirmi dört) saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir
5.10-Kampanya ve İndirim Taahhüttü İş bu sözleşmenin ayrılmaz bir parçası olan Hizmet Talep formunda belirtilmiş olan tüm indirimler, Abonenin hizmetleri Kobikom servisinde 24 Ay süre ile kullanması karşılığında vermiş olduğu taahhüte istinaden yapılmış olup, Abone bu süreden önce hizmetleri farklı bir servis sağlayıcıya taşıması veya iptal etmesi halinde, uygulanan tüm indirim tutarlarını taşıma/iptal işleminden önce peşinen ödemeyi kabul ve taahhüt etmektedir. Taahhüttün başlangıç tarihi sözleşmenin imzalandığı tarihle aynıdır.
5.11-Kurumsal aboneliklerin Özel protokollerle tesis edilmesi hallerinde; ödemeler özel protokolde belirlenen usul ve esaslara göre yapılır.
6. SÖZLEŞMENİN SÜRESİ VE FESHİ
6.1-İşbu SÖZLEŞME, taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer ve taraflardan biri tarafından feshedilinceye kadar yürürlükte kalır.
6.2-ABONE, talebini KOBİKOM’a yazılı olarak veya mevzuatta belirtilen diğer usullerle ileterek aboneliğini her zaman herhangi bir tazminat sorumluluğu olmaksızın sona erdirebilir. KOBİKOM, herhangi bir nedenle fesih ederse, ABONE yasalarda yazılı bilcümle vergileri ve o zamana kadarki kullanım ücretlerini ve varsa diğer borçlarını belirtilen süre içinde ödemekle yükümlüdür. Ücretlendirme, bildirimin yapıldığı andan itibaren 24 (yirmi dört) saat içinde durdurulur. Hizmetin bu süre içinde durdurulmamasından ABONE sorumlu tutulamaz.
6.3-KOBİKOM, ABONE’nin aboneliğine son verme yönündeki talebine ABONE’nin kimliğini tevsik eden belgeler ile birlikte Kurum mevzuatına uygun şekilde talebinin kendisine ulaşmasından itibaren 48 (kırk sekiz) saat içinde fesih işlemini gerçekleştirmek ve 7 (yedi) gün içinde Sözleşme’nin feshedildiğini, ABONE’nin talebine bağlı olmaksızın ABONE’ye posta, SMS, e-posta, ve arama yöntemlerinden birini kullanarak bildirmekle ve varsa mülkiyeti KOBİKOM’a ait cihaz/donanım/modem/kart vb. ekipmanların iade edilmesi gerektiği bilgisini ABONE’ye iletmekle yükümlüdür.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
6.4-Fesih işleminden sonra KOBİKOM geri kalan alacakları için borcu olan abonelere abonenin fesih talep tarihinden sonra Kurum mevzuatındaki sürelere göre son faturayı gönderir. Bu süre sınırı, son faturaya uygulanan gecikme faizi ve yasal takipten doğan faturalar için geçerli değildir.
6.5-Fesih durumunda aboneden daha önce alınan depozito, avans gibi ücretler veya abone alacakları var ise, mahsuplaşmayı müteakip kalan tutar 15 (on beş) gün içinde KOBİKOM tarafından ABONE’ye iade edilir.
6.6-SÖZLEŞME’nin diğer maddelerinde belirtilen fesih hallerinin doğması ile KOBİKOM SÖZLEŞME’yi feshetme hakkına sahiptir. KOBİKOM, herhangi bir nedenle fesih ederse, ABONE yasalarda yazılı bilcümle vergileri ve o zamana kadarki kullanım ücretlerini ve varsa diğer borçlarını belirtilen süre içinde ödemekle yükümlüdür.
7. ÖN GÖRÜLMEYEN HALLER /MÜCBİR SEBEP
7.1Tarafların kontrolü dışında gelişen, tarafların sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerini yerine getirmesini engelleyici ve/veya geciktirici hallerin meydana çıkması mücbir sebep hali olarak değerlendirilecektir. ( Örneğin grev, lokavt,savaş (ilan edilmiş olsun yada olmasın ), iç savaş, terör eylemleri, deprem, yangın, su baskını, salgın hastalık, benzeri tabi afetler, devletin karar ve eylemleri v.b. )
7.2Mücbir sebep hallerinin ortaya çıkması halinde bu durumdan etkilenen taraf diğer tarafa bildirecek ve takip eden 7 (yedi) işgünü içerisinde diğer tarafa, yükümlülüklerini hangi süre ile hangi kapsamda yerine getiremeyeceğini yazılı olarak veya SMS ile iletecektir.
7.3Mücbir sebep durumunun 2 (iki) ay devam etmesi halinde taraflar, iş bu sözleşmenin devam, askıya alınma, fesih konularını müzakere edeceklerdir.
7.4 Sözleşmenin fesih edilmesi halinde, söz konusu fesih öncesinde Sözleşmenin ihlali ile ilgili olarak tarafların haklarına halel getirmez.
7.5 Taraflardan herhangi birinin Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerini yerine getirmesinin mücbir sebep nedeniyle kısmen mümkün olmadığı hallerde, ilgili taraf mücbir sebepten etkilenmeyen yükümlülüklerini yerine getirmeye devam etmekle yükümlüdür.
8. TEKNİK BAKIM VE ARIZA
Kobikom tarafından önceden haber verilerek planlı bakımlar yapılabilir. Arıza onarım süresi bilgi teknolojileri ve iletişim kurumu (BTK) mevzuatı çerçevesinden azami 24 saat olarak belirlenmiştir. Kobikom Ön Görülmeyen Haller tanımı haricinde meydana gelen arıza giderme süresi en fazla 12 saat olarak taahhüt etmektedir.
KOBİKOM Yıl bazında hizmet kalitesi olarak % 99,98 kesintisiz ( uptime) hizmet sağlamayı taahhüt etmektedir. Hizmet kalitesinin yetersizliğini abonenin ispatı halinde yetersiz alınan ilgili hizmetin ücret iadesi aboneye ertesi ay içerisinde yapılacaktır.
* Girilmesi Zorunlu Alanlar
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
9. DAMGA VERGİSİ
9.1 İşbu Sözleşmeden ötürü herhangi bir Damga Vergisi oluşması durumunda, söz konusu Damga Vergisi taraflarca eşit olarak ödenecektir. Oluşacak olan damga vergisi ABONE tarafından ödenecek olup, ABONE KOBİKOM’a yapacağı ilk ödemeden KOBİKOM’un damga vergisi payını mahsup edecektir.
10. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
10.1 İş bu hizmet ve abonelik sözleşmesinden doğacak olan tüm ihtilaflarda, Bursa Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.
11. GİZLİLİK
11.1 Sözleşmede adı geçen taraflar, birbirlerine ait bilgileri yazılı, sözlü olarak yine tarafların bilgisi olmadan üçüncü bir şahsa ya da kuruluşa açıklayamayacağı ve bu bilgileri sözleşme dışında hiçbir şekilde kullanmayacağı konusunda mutabıktırlar. Taraflardan birinin bu gizliliği ihlal etmesi sonucu sözleşmenin fesih edilmesi durumunda ise bilgileri açıklayan taraf hâlihazırda bulunan her türlü bilgi ve belgeyi karşı tarafa iade etmekle ve elindeki tüm kopyaları yok etmekle yükümlüdür
11 maddeden ibaret işbu SÖZLEŞME iki asıl suret olarak düzenlenmiş olup, tüm maddeleri Taraflarca okunmuş ve kabul edilerek Taraflar arasında 18/03/2024 tarihinde imzalanmıştır. Her iki tarafa da birer asıl teslim edilmiştir.
KOBİKOM TELEKOMÜNİKASYON VE BİLİŞİM HİZMETLERİ A.Ş
Adı Soyadı :
Tarih :
İmza/Kaşe :
Bu Telefon Numarası Kullanımda
Mevcut Abone Seçeneğinden İlerleyin.
Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)
phone_callback
Ses Hizmeti
SMS Hizmeti
send
İYS Hizmeti
filter_drama
IP Santral Hizmeti
support_agent
Çağrı Merkezi
wifi
İnternet Hizmeti
people_alt
CRM Yazılımı
KOBİKOM TELEKOMÜNİKASYON BİLİŞİM HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ ("KOBİKOM") olarak kişisel verilerinizin güvenliği hususunda azami hassasiyeti göstermekteyiz. Bu bilinçle şirketimiz ile ilişkili tüm şahıslara ait her türlü kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’)’na uygun olarak işlenerek, muhafaza edilmesine büyük önem atfetmekteyiz. Bu sorumluluğumuzun tam idraki ile KVKK kapsamında tanımlı ‘’Veri Sorumlusu’’ sıfatı ile, kişisel verilerinizi aşağıda izah edildiği surette ve mevzuat tarafından emredilen sınırlar çerçevesinde işlemekteyiz.
1-) KİŞİSEL VERİLER NELERDİR
KVKK bağlamında, kişisel veri, bir gerçek kişiyi belirli veya belirlenebilir kılan her türlü bilgi olarak tanımlamıştır. İşlenecek kişisel veriler bununla sınırlı olmamak kaydıyla, aşağıda örnek olacak şekilde belirtilmiştir.
Kimlik Verisi: | Ad, soyadı, doğum tarihi, doğduğu ülke, doğduğu şehir, cinsiyet, medeni durumu, milliyeti, TC kimlik kartı bilgileri (TCKN, seri no, cüzdan no, baba adı, anne adı, doğum yeri, il, ilçe, mahalle, cilt no, aile sıra no, sıra no, hane no, sayfa no, kayıt no, verildiği yer, veriliş nedeni, veriliş tarihi, önceki soyadı), nüfus cüzdanı sureti |
İletişim Verisi: | Telefon numarası, açık adres bilgisi, e-posta adresi, Şirket içi iletişim bilgileri (dahili telefon numarası, kurumsal e-posta adresi) |
Finansal Veri: | Finansal ve maaş detayları, bordrolar, prim hak edişleri, prim tutarları, icra takip dosyalarına ilişkin dosya ve borç bilgileri, banka hesap cüzdanı, asgari geçim indirimi bilgisi, özel sağlık sigortası tutarı |
Özel Nitelikli Kişisel Veri: | Sendikası, eski hükümlü olma durumu/sabıka kaydı, sakatlık durumu/tanımı/yüzdesi, dini, sağlık verisi, kan grubu, özel sağlık sigortası poliçesi, sağlık raporları, işbaşı sağlık raporu, akciğer grafisi, işitme testi, göz testi, işyeri hekiminin imzalattığı işe giriş ve periyodik muayene formları, hamilelik durumu, hamilelik raporu, sağlık ve doğum izni bilgileri, dernek/vakıf üyelikleri |
Eğitim Verisi: | Öğrenim durumu, sertifika ve diploma bilgileri, yabancı dil bilgileri, eğitim ve beceriler, CV, aldığı kurslar |
Görsel Veri: | Gerçek kişiye ait fotoğraf, kamera kayıtları |
Çalışan Performans ve Kariyer Gelişim Verisi: | Eğitim ve beceriler, hangi tarihte hangi eğitimi aldığı bilgisi, e-posta, imzalı katılım formu, müşteri ile görüşme kalite değerlendirme formu, aylık performansının değerlendirilmesi ve hedef gerçekleştirme durumu, aktivite bilgileri |
Aile ve Yakını Verisi: | Evlilik cüzdanı; eş ve çocuklarının adı, soyadı, T.C. Kimlik Numarası cinsiyeti, doğum tarihi, boyu, kilosu, görevi, telefon numarası; yakınlarının adı, soyadı ve telefon numarası |
Çalışma Verisi: | Sicil no, pozisyon adı, departmanı ve birimi, unvanı, son işe giriş tarihi, işe giriş çıkış tarihleri, sigorta giriş/emeklilik, tahsis no, sosyal güvenlik no, TTF no, vergi dairesi no, esnek saatlerde çalışma durumu, holding sicil no, seyahat durumu, emekli sandığı, emekli sandığı giriş tarihi, emekli sandığı sicil no, bağkur giriş tarihi, bağkur sicil no, muhasebe kodu, çalışma gün sayısı, çalıştığı projeler, aylık toplam mesai bilgisi, kıdem tazminatı baz tarih, kıdem tazminatı ilave gün, grevde geçen gün |
İzin Verisi: | İzin kıdem baz tarihi, izin kıdem ilave gün, izin grubu, çıkış/dönüş tarihi, gün, izine çıkış nedeni, izinde bulunacağı adres/telefon |
Diğer Veriler: | Askerlik tecili, araç plakası, araç ruhsatı sureti, araç km bilgisi, araç lokasyonu, ehliyet sureti, trafik cezası sorgulama sonucu, özel sandık adı, özel sandık giriş tarihi, özel sandık sicil no, ayakkabı numarası, giysi bedeni, boy, kilo, şehit yakını olma durumu, stajyer durumu, binilen servis, binilen durak verileri, çalışan internet erişim logları, giriş çıkış logları, 11.kat giriş-çıkış turnike kayıtları, çalışan günlük aktivite verileri |
2-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN TOPLANMA YÖNTEMİ VE HUKUKİ SEBEBİ
İşveren olarak hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek, aramızdaki iş akdinin ifası, kanunlarda öngörülen nedenlerle ve şirket’in meşru menfaati gereği sizden bizzat talep ettiğimiz, iş başvurunuz sırasında platformumuz veya diğer istihdam sağlama platformları aracılığıyla önceden talep etmiş olduğumuz veya iş başvurunuz sırasında bizimle paylaşmayı tercih ettiğiniz özgeçmişinizde veya başvurunuza ilişkin paylaştığınız diğer metinlerde yer alan kişisel verileriniz, aracılığıyla topluyoruz. Şirket’in iş takibini gerçekleştirebilmeye yönelik meşru menfaati gereği, giriş ve çıkış saatlerini kontrol eden sistemler aracılığıyla; işyeri güvenliğini sağlama ve hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla size tedarik edilen araç ve benzin kullanımınızın takibine ilişkin verileri şirket’e ait taşıt araçlarına yerleştirdiğimiz takip cihazları yoluyla topluyoruz.
Şirket’in işyeri güvenliği sağlamaya yönelik hukuki yükümlülüğü ve meşru menfaati gereği, işyeri binasına yerleştirdiğimiz kameralar aracılığıyla topluyoruz.
Hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirmek amacıyla ve kanunlarda öngörülmesi nedeniyle iş yeri hekimimiz aracılığıyla sağlık verilerinizi fiziksel olarak ve iş yeri güvenliğini sağlamak amacıyla kişisel verilerinizi fiziksel veya elektronik olarak topluyoruz.
Hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek için bize iletilen hukuki belge ve tebligatlar vasıtasıyla topluyoruz. Şirket'in platformunu geliştirmeye ve daha efektif hale getirmeye yönelik meşru menfaati gereği Çerez Politikamızda da detayları belirtildiği üzere web sitemizde kullanılan çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi topluyoruz.
Bu bilgiler, ticari ve idari faaliyetlerimizin, yasalar çerçevesinde sunulabilmesi ve bu kapsamda şirketimizin özel nitelikteki hizmetlerini yürütebilmesi, ticari hayatını sürdürebilmesi ve yasalardan doğan mesuliyetlerini eksiksiz ve doğru bir şekilde yerine getirebilmesi amaçlarıyla edinilir.
3-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENME AMAÇLARI
Şirket tarafından kişisel verileriniz aşağıda belirtilen amaç ve hukuki sebepler gibi ancak bunlarla sınırlı olmayan benzer amaç ve sebeplerle işlenebilir.
İş sözleşmesinin ifası için gerekli amacın yerine getirilmesi, özellikle;
İş Kanunu, İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu, Sosyal Güvenlik Kanunu ve ilgili mevzuat ile, diğer kanunlar ve mevzuat kapsamında gereklilikleri yerine getirmek amacıyla özellikle;
Şirket içerisinde güvenliğin sağlanması amacıyla özellikle;
Hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek nedeniyle özellikle;
Şirketin idaresi, işin yürütülmesi, şirket politikalarının uygulanması amacıyla, özellikle;
5-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN YURT DIŞINDAKİ ÜÇÜNCÜ KİŞİLERLE PAYLAŞILMASI
Rıza göstermeniz halinde kişisel verileriniz, yurt dışı seyahatlerinde ve eğitimlerinde iletişim sağlanması, seyahat organizasyonunun sağlanması ve toplu e-posta gönderimlerinin yapılabilmesi için yurt dışındaki üçüncü kişilerle paylaşılabilmektedir.
6-) KİŞİSEL VERİLERİNİZİN, SAKLANMASI, İMHA EDİLMESİ VE ANONİMLEŞTİRİLMESİ
Şirketimiz kişisel verileri, kişisel verilerin işlenmesi amacı doğrultusunda, işleme amacıyla orantılı bir şekilde saklamaktadır. Kişisel veriler, işlenme amacının ve/veya sebebinin ortadan kalkmış olması durumunda ilgili mevzuatın gerektirdiği süre sonuna kadar saklanmaktadır. Kişisel verilerin işlenme amacı ve sebebi ortadan kalktığında yasalardan kaynaklanan yükümlülüklerimizin temini için gerekli zamanaşımı süreleri tamamlandığında kişisel veriler imha edilecek veya anonim hale getirilecektir. Kamu hizmetinden kaynaklanan istisna kapsamındaki kişisel verilerin imha edilmesi ve anonim hale getirilmesi bağlı bulunduğu yasal mevzuat çerçevesinde gerçekleştirilecektir.
7-) İLGİLİ KİŞİNİN HAKLARI
KVKK'nın 11. maddesi gereği bize şahsen, kimliğinizi ispat etmeniz kaydıyla, kişisel verileriniz ile ilgili;
Ayrıca, Şirket'ten yanlış ve eksik kişisel verilerinizin düzeltilmesini ve verilerinin aktarıldığı veya aktarılmış olabileceği alıcıların bilgilendirilmesini talep etme hakkınız vardır.
Kişisel verilerinizin KVKK madde 7'de öngörülen şartlar çerçevesinde verilerinizin imha edilmesini (silinmesini, yok edilmesini veya anonim hale getirilmesini) Şirketten talep edebilirsiniz. Aynı zamanda verilerin aktarıldığı veya aktarılabileceği 3. kişilerin söz konusu imha talebiniz ile ilgili bilgilendirilmesini talep edebilirsiniz. Ancak imha talebinizi değerlendirerek hangi yöntemin uygun olduğu somut olayın koşullarına göre tarafımızca değerlendirilecektir. Bu bağlamda seçtiğimiz imha yöntemini neden seçtiğimiz ile ilgili bizden her zaman bilgi talep edebilirsiniz.
Münhasıran bir otomatik sistem kullanılarak oluşturulmuş kişisel veri analizinizin sonuçlarına bu sonuçlar çıkarlarınıza aykırıysa itiraz edebilirsiniz.
Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep edebilirsiniz.
Başvurunuzda yer alan talepleriniz, talebin niteliğine göre en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Ancak, işlemin Şirket için ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ'de belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.
Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili hususlarda başvurunuzu Şirketin internet adresinde bulunan başvuru formunu doldurarak, yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da bize daha önce bildirdiğiniz ve kayıtlarımızda yer alan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle şirketimize teslim etmeniz gerekmektedir. Şirket tarafından talebinizin mahiyetine ve başvuru yönteminize göre Şirket tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızı koruyabilmek amacıyla ek doğrulamalar (kayıtlı telefonunuza mesaj gönderilmesi, aranmanız gibi) istenebilir. Örneğin Şirkette kayıtlı olan e-posta adresiniz aracılığıyla başvuru yapmanız halinde Şirkette kayıtlı başka bir iletişim yöntemini kullanarak size ulaşabilir ve başvurunun size ait olup olmadığının teyidini isteyebiliriz.
İletişim Linki : www.kobikom.com.tr
Mail : [email protected]
Adres : Altınova Mahallesi, Yeni Yalova Yolu Cad. 1.Adem Sokak Buttim Sama Plaza
Kat:2 N:7/8, Osmangazi /BURSA / TÜRKİYE