KobiKom Telekomünikasyon A.Ş. (Genel Müdürlüğü)

E-Ticaret Sektörü

Çözümleri

Kobikom E-Ticaret Firmalarına 
Ne Gibi Avantajlar Sağlıyor?

Kobikom E-Ticaret Firmalarına Ne Gibi Avantajlar Sağlıyor?


Öncelikle günümüzün ekonomik koşularına baktığımızda tüm işletmeler için iki öncelikli konu var diyebiliriz.

1. Tasarruf eğilimi ile maliyetleri azaltmak.

2. Dijital dönüşüme ayak uydurarak işin her aşamasında dijitalleşmek. Bu gün bir işletmelerin dijital dönüşümdeki başarısı aynı zamanda ,onlara büyük oranda Hızlılık, Maliyet Avantajı, Esneklik, Bunlara bağlı olarak da Rekabet Avantajı ve ve Müşteri Memnuniyeti artırması gibi önemli değerler elde etmesini sağlamakta.

Hiç kuşkusuz ki, dijital dönüşüm çağını yakalayabilen işletmeler sektörünün önde geleni olacaktır. Ülkemizde ise işletmelerin büyük çoğunluğu iletişim altyapısı olarak halen 30 Yıl önceki teknoloji İle çalışan Analog (PSTN) telefon altyapısını kullanmakta. Sizde Kobikom’un Bulut santral hizmetlerinizden yararlanarak işletmenizin iletişim altyapısını dijitalleştirerek sektörünüze özel çözümlerimizle hem maliyet hemde teknik avantajlar elde edin.

E-Ticarette Neden Bulut Santral Kullanılmalı?


E-ticaret firmaları bilindiği gibi web üzerinden ürün satışı yapmaktadır. Rekabetçi koşullarda kurumsal görüntünüz sizi rakiplerinizden bir adım öne çıkaracaktır. Web sitenizde kurumsallığınızı arttıracak faktörlerden biri de müşteri hizmetleri kalitenizdir. Müşterileriniz, müşteri hizmetlerinizi aradıklarında profesyonel bir şekilde çağrılarını karşılayarak ihtiyaçlarına interaktif yöntemlerle cevap vererek müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.

E-Ticarette Neden Bulut Santral 
Kullanılmalı?
Kurumsal Müşteri Hizmetleri 
Numarası

Kurumsal Müşteri Hizmetleri Numarası


Hem kurumsallığınızı sağlamak, hem de maliyet ve teknik açıdan avantajlarından yararlanmak için müşteri hizmetleri numarası olarak 0850 ‘li numarası kullanabilirsiniz. 0850 Numara hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Gelişmiş Santral Özellikleri İle Kurumsal Karşılama


iş hayatının her aşamasında oldukça büyük öneme sahiptir. Müşterilerinizi mağazanıza geldiğindeki gibi özen ve önemle karşılamak için Bulut Santral hizmetimizin gelimiş IVR seçeniğinden yararlanarak çağrılarınızı firmanıza özel anonslarla karşılayıp, KVKK, haklarını, Görüşmelerin kayıt altına alınaçağı gibi önemli bilgilendirmeleri yaparak ilgili birimlere yönlendirebilirsiniz.

Gelişmiş Santral Özellikleri İle 
Kurumsal Karşılama
Gelişmiş 
Çağrı Yönetimi

Gelişmiş Çağrı Yönetimi


Çağrıları kurumsal bir anonsla karşılayıp, en kısa sürede ve doğru personele (MT) yönlenmesini sağlayabilirsiniz. Ses Kaydı özelliği ile gelen/giden tüm çağrılarınızın ses kayıtlarını sanal santral üzerinde tutarak dilediğinizde müşteri paneliniz üzerinden giriş yaparak ilgili ses kaıtlarını dinleyebilirsiniz. Servis Seviyenizi (SLA) Ölçümü ile kuyruk yönetimiyle gelen çağrılarınızı hedeflediğiniz sürelerde yanıtlanıp yanıtlanmadığınızı ölçebilirsiniz.

Siparişlerin Kargo Durumlarını TTS İle Okutun


Siparişlerinizin kargo durumlarını personellerinizin yerinde sanal santralle robota okutabilirsiniz. Böylelikle e-ticaret sitelerinde en çok karşılaşılan siparişinin kargo durumunu öğrenmek için arayan müşterilerinize daha az iş gücüyle yanıt verebilirsiniz.

Siparişlerin Kargo Durumlarını 
TTS İle Okutun
Kapıda Ödeme Seçenekli Siparişleri 
Otomatik Onaylatmak

Kapıda Ödeme Seçenekli Siparişleri Otomatik Onaylatmak


Kapıda ödeme seçenekli oluşturulmuş siparişleriniz için sanal santral üzerinden otomatik robot ile aratarak onay alabilirsiniz. Böylece kapıda ödeme yöntemi ile yapılan satışların iade oranını azaltmış olurunuz.

Görüşmelerinizi Ses Kaydı Altında Tutun


Bulut Santraliniz üzerinden müşterilerinizle yaptığınız görüşmeleri olası uzlaşmazlıklara ve kalite denetimleri için kayıt altında tutun.

Görüşmelerinizi 
Ses Kaydı Altında Tutun
Sizi Arayan Müşterilerinizi 
Çağrıyı Cevaplamadan Tanıyın

Sizi Arayan Müşterilerinizi Çağrıyı Cevaplamadan Tanıyın


Sizi arayan müşterilerinizin bilgileri e-ticaret sisteminizin ekranlarında otomatik olarak açılır. Böylelikle müşterinizi daha fazla bekletmeden isimleriyle karşılayarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.

İletişim Maliyetlerini Düşürün


Mevcut sabit numaralarınızı numaranızda bir değişiklik olmadan Kobikom’a taşıyarak veya Kobikom’dan yeni 0850,0312,0212 sabit numaralar alarak iletişim maliyetlerinizi %70 oranlarda azaltabilirsiniz. Ayrıca taşımış olduğunuz sabit numaralara her ay ödemiş olduğunuz ortalama 30 ile 40 TL arasında sabit hat ücretini ödememiş olursunuz.

İletişim Maliyetlerini 
Düşürün
Hat Meşguliyetini 
Ortadan Kaldırın

Hat Meşguliyetini Ortadan Kaldırın


Taşıdığınız, yada yeni tahsis ettiğiniz numaraların eş zamanlı snırsız sayıda çağrı özelliği ile numaralarınız gelen ve giden aramalar için asla meşkül çalmaz. Böylece hat meşküliyetini ve buna bağlı müşteri kaybınızı önlemiş olursunuz.

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic