KobiKom Telekomünikasyon A.Ş. (Genel Müdürlüğü)

Kobikom & T-Soft

Entegrasyonu



            Kobikom’dan T-Soft Kullanıcılarına Özel 
  
Dijital İletişim Çözümü

Kobikom’dan T-Soft Kullanıcılarına Özel Dijital İletişim Çözümü

Kobikom’la iletişim altyapınızı dijitalleştirirken maliyetlerinizi %70’e varan azaltın. 


Kobikom & T-Soft iş birliğine özel Sabit Telefon ve Santral altyapınızı Kobikom’a taşıyarak ilk 6 Ay Ücretsiz Kullanın. Kobikom’la Dijitalleşmenin gücünü kullanarak sonraki aylarda iletişim maliyetlerinizi %70’e varan azaltın.

Bulut Santral Çözümü İle
İş Verimliliğinizi Artırın

Sizi Arayanlara Her Zaman Cevap Verin veya Arayanlardan Haberdar Olun!

Kobikom & T-Soft Entegrasyonu Size Ne Sağlar?

İletişim Maliyetlerini Düşürmek:

Bu sistemlerde birden fazla numara kullanılmasına gerek olmadığı için sabit hat maliyetlerinden kurtulmuş olursunuz. Ayrıca uygun fiyatlarla dış aramalar yaparak faturalarında %75’lere varan tasarruf edebilirsiniz.

İletişim Maliyetlerinizi Yarı Yarıya Azaltın

Hem kurumsallığınızı sağlamak, hem de maliyet ve teknik açıdan avantajlarından yararlanmak için müşteri hizmetlinizde 0850 ‘li müşteri hizmetleri numarası kullanabilirsiniz. 0850 Numara hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.
Kurumsal Müşteri Hizmetleri Numarası Edinin

İşletmenizde halen 40 önceki teknolojiye sahip analog ( PSTN) numara kullanıyorsanız numaranız aynı kalmak kaydıyla Kobikom’a taşıyarak dijital bir numara haline getirin ve avantajlarından hemen yararlanın. Numara taşımanın avantajları hakkında bilgi için lütfen tıklayınız.
Analog Numaranızı Dijital Hale Getirin

Bulut Santralin ses kaydı özelliği ile söz uçar yazı kalır deyimi tarih oldu. Santraliniz üzerinden gerçekleşen tüm gelen, giden ve hatta dahili görüşmelerinizi ses kaydı altına alarak müşteri hizmetleri deneyiminizi artırır, çalışanlarınızı denetleyebilir, müşterilerinizle oluşacak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırabilirsiniz.
Görüşmelerinizin Ses Kaydını Alın

Bulut Santralinize gelen çağrıları kurumsal bir anonsla karşılayıp, IVR aracılığı ile katmanlı menü olarak ayarlayabilirsiniz. Bu sayede birden çok birime veya şubeye kendine özel IVR tanımı yaparak birden fazla karşılama anonsları, her tuşlama altına yeni IVR senaryoları oluşturabilirsiniz. Servis Seviyenizi (SLA) Ölçümü: Kuyruk yönetimiyle gelen çağrılarınızı hedeflediğiniz sürelerde yanıtlanıp yanıtlanmadığınızı ölçebilirsiniz.
Gelen Çağrılarınızı İlgili Birimlere Otomatik Bağlayın

E-Ticaret Sektörüne Özel Çözümler

Siparişlerinizin kargo durumlarını sanal santral üzerinden robota okutabilirsiniz. Böylelikle e-ticaret sitelerinde en çok karşılaşılan siparişinin kargo durumunu öğrenmek için arayan müşterilerinize daha az iş gücüyle yanıt vermiş olursunuz.
Siparişlerin Kargo Durumlarını IVR Üzerinden Okutun

Müşteri temsilcisinin görüşmüş olduğu kişiyi kredi kartı bilgilerini tuşlaması için IVR üzerine (sesli yanıt sistemi) aktararak veya borç bakiyesi olan kişileri otomatik olarak aranması sonucunda Sesli yanıt sistemi üzerinden yapılan kredi kartı bilgilerin tuşlaması ile kredi/banka kartlarından sanal pos aracılığı ile güvenli bir şekilde ödemenin tahsil edilmesini sağlayın.
IVR Aracılığı İle Ödeme Alın

Kapıda ödeme seçenekli oluşturulmuş siparişleriniz için sanal santral üzerinden otomatik robot ile aratarak tuşlama üzerinden onay alabilirsiniz. Bu özellik sayesinde kapıda ödeme yöntemi ile verilen siparişlerin iade oranını azaltmış olursunuz.
Kapıda Ödeme Seçenekli Siparişleri Otomatik Onaylatın

Sizi arayan müşterilerinizin bilgileri e-ticaret sisteminizin ekranlarında otomatik olarak açılır. Böylelikle müşterinizi daha fazla bekletmeden isimleriyle karşılayarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz.
Sizi Arayan Müşterilerinizi Telefonu Açmadan Tanıyın

Yapılan telefon görüşmelerini müşterilerinizle ilişkilendirerek ses kayıtlarını ilgili müşteri kartının altında gelen çağrı, giden çağrı ses kaydı olarak tutun, böylece ses kayıtlarına kaydını dinlemek istediğiniz müşterinin altında kolayca erişime imkânı sağlamış olursunuz.

Öne Çıkan Özelliklerimiz;

  • Akıllı Telefonlarla Kullanım
  • CRM Entegrasyonu
  • Çağrı Ses Kaydı
  • Mesai Saatleri Ayarlaması
  • Otomatik Geri Arama
  • Rehber Özelliği
  • Gelişmiş Sesli Karşılama
  • Gelişmiş Çağrı Yönlendirme
  • Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı
  • Sınırsız Konferans Odası
Çağrı Ses Kayıtlarını Müşterilerinizle İlişkilendirin

Kimler Tercih Etti?


Kobikom'u Tercih Eden Mutlu Müşteriler :)


Teknoloji Ortaklarımız

Yealink Grandstream Gigaset Jabra Sennheiser Fanvil Huawei Plantronics Cisco Panasonic